Kegelisahanku hanya untuk sesaat sahaja…

Wednesday, March 2, 2011

Antara gua & airport!!

               Jam menunjukkan pukul 5.30am..teringat janji gua ngan member nk antar student UUMKL aka artis la senang cite.ngeh3.. pagi tu gua dimintak tolong antar beberapa owang artis ke airport.walaupun ngantuk gua bangun gk..almaklumla..da janji kut.
               Sepantas kilat tanpa mandi cume gosok gigi n bsuh muke,gua terus menuju ke bilik aris. gua ketuk bilik die..xde respon. uhh!mmg tdo mati.. beliau kte nk ikut temankn gua pagi tu.adoii..ape seyh xbgun lak. ring ring ring~nset berbunyi. Hello!ra demo duk mano?derah la nop g gak..lewat doh ni! uff~panggilan dari ayie yg mane die pn terlibat untuk proses antar menghantar artis ke airport ni.
               Tanpa pedulikan aris,gua terus je drive ke EDC UUM.jam ditangan menunjukkan pukul 6.10am..smbil menunggu ketibaan vvip tu, panggilan dari aris ngokngek ku terima.haha..die deal ngan vvip tu tp die lak dtg lambat.sape suh xsedar gua kejut..nasib baek ade jai yg turut lambat bangun pagi tu. naeklah beliau dgn kete poton saga jai menuju ke EDC. sebelum bergerak sempat gk la berbual bual kosong ngan tetamu vvip kite tu. pagi tu ade seramai 8 orang yg akn ke airport sb flight diorg kul 8am. zed zaidi, sheila abdul, emelda n beberapa org lg antara yg naek flight pagi tu..
                Bergeraklah kitorang ke airport kepala batas. sekejap je da sampai..mana taknye jalan clear je pagi tu. sejuk2! (^_^) gua bersalaman ngan artis2 tu sebelum diorang berangkat masuk..amboi, lembut je tangan emelda rosmila.hahaha..abis cite airport part 1.

               Sudah trip pertama, ade lagi trip lain ke airport menanti..drive balik ngan mate mengantuk menuju EDC!! pukul 8.15am gua breakfast ngan Aris disitu.hoho..gua dpt boucher breakfast dari zed zaidi.baik gak la die erk..hah! amik die..gua mkn ngan aris puas2. tp aris mmg mkn byk. siap curi bungkus karipap masuk lam kertas n gula paket masuk lam baju.haha..kamera ade kt blakang die jer. bole die xnmpak.hahaa..mmg klakar.
               Mase duk tgh syok2 makan, akak kite sampai..itulah Zehra Zamri. cantik jer walaupun berpakaian simple. baju t-shirt putih berseluar jeans..simple but nice. kitorang teman la kak zehra breakfast..xsampai hati nak tinggal die mkn sorang2.kang nangis lak..haha.(dlm hati aduhai beruntungnya dpt mkn ngan zehra zamri).
               Banyak gk la cite yang kitorang kongsi smbil2 mkn tu..danok x danok sume kuar. mmg syok la bercerita sb kak zehra sporting + baik + cantik orangnye. hehehe..cepat je mase berlalu, dah pkul 9.16am. masa sememangnya mencemburui gua bersama kak zehra. jeles la tuu..hakhak
               Lau ikutkan gua, mmg gua xnk bergerak p airport. borak2 lg syok dari drive tu..tp xpela, kak zehra punye pasal gua rajinkan diri gua. nk xnk mmg kne antar gk pon..lain la kak kite tu cancel flight.hehe..kereta iswara je gua nek antar kak zehra. tepat pukul 10.05am gua sampai kepala batas..rilek2 jer berjalan..sbb flight lmbt lg.kul 11am. kitorang sempat lagi berborak disitu hingga pkul 10stgh..masa yg ade bersama, kitorang gunakan dgn sebaik mungkin. kak zehra bilang lau bole xnk balik lg tp disebabkn ade family problem die terpaksa balik awal. sampailah mase kak zehra berangkat..kitorang bersalaman. Lambaian tangan serta senyuman yg memisahkan kitorang. selamat tinggal kak...~ aduhh..rse sedih plak. =D
               Sesudah itu, berdrive la gua balik ke UUM tercinta ditemani aris dgn mataku yang hampir tertutup akibat terlampau mengantuk. slow je gua bwk janji selamat sampai. Jumpe kejap jer..tp byk faedah yg gua dapat dengan berkenalan ngan student UUMKL ni. Memang satu pengalaman bagi gua sebelum abis blajar ni.. arap dpt jumpa lg next time!!

No comments:

Post a Comment